Omnichannel

Øk salget med integrerte salgskanaler og samordnede kundeopplevelser

 

I dagens situasjon er det avgjørende for bedriftene å integrere både fysiske og digitale salgskanaler for å skape synergieffekter og samordnede kundeopplevelser. Dagens konsumenter har en kundereise på tvers av ulike berøringspunkter, og det er viktig at de blir møtt med samme informasjon og samme høye servicegrad i alle kanaler. Research på mobilen kan gjøres i den fysiske butikken før det endelige kjøpet utføres hjemme foran nettbrettet og varen hentes i butikken. Å lede konsumentene gjennom hele kjøpsprosessen har aldri vært mer krevende enn i dag.

 

Gi kundene dine problemfrie opplevelser i alle kanaler

Ateles har utviklet mange løsninger der kundene møtes med samordnede opplevelser i alle kanaler. De kan, for eksempel, starte kjøpet i en kanal og fortsette i en annen, noe som fører til best mulig kundeopplevelse. Med vår solide erfaring hjelper vi deg med å skape en omnichannel-løsning som fanger opp kundene best mulig, og gir dem en problemfri opplevelse i alle kanaler.

 

Effektiv omnichannel-arkitektur av høy kvalitet

For å iverksette omnichannelstrategien din er det avgjørende at virksomhetssystemene er integrert på riktig måte. Informasjon og data skal løpe på tvers av alle systemer. For at dette skal fungere effektivt er en stabil og veldesignet arkitektur avgjørende. Ateles har lang erfaringen med integrasjoner og arkitekturarbeid og sørger for å optimerer måten virksomhetssystemene dine er koblet sammen på. Vi skaper en effektiv struktur som støtter forretningsbehovene dine og som iverksetter omnichannel-strategien din på best mulig måte.

 

Effektiv arbeidsstøtte

Når vi implementerer en støtte for omnichannelsatsingen din innebærer dette også at de ansatte kan jobbe med alle kanaler på en mer effektiv måte. Ved å jobbe integrert istedenfor parallelt med de ulike kanalene, opprettes et samarbeid mellom avdelingene som øker effektiviteten. Dette er en sterkt bidragende faktor til høyere lønnsomhet for omnichannelsatsingen din.

 

Best-of-breed-produkter som helhetsløsning

Ateles jobber utelukkende med best-of-breed-produkter som vi integrerer og skreddersyr ut ifra din bedrifts unike behov. Med et utgangspunkt i markedets beste produkter i hver nisje, utvikler vi en førsteklasses løsning for din omnichannel-satsing.

”Omnichannel handler om å sette kunden i sentrum, få kanalene til å fungere sammen og samtidig skape optimale opplevelser i hver kanal som leder kunden til et kjøp”

Jonni Harrius, head of Business Development, Ateles

Kontakt oss idag for mer informasjon

sverre.oier@ateles.no

+47 41 61 14 15

Kontakt oss så forteller vi mer om hva vi kan gjøre for din bedrift